Estiko Grupp, kuhu kuulub ka Estiko Energia, koondas erinevad tegevusvaldkonnad ühise katusbrändi alla ning esitles möödunud nädalal Lydia hotelli sündmuskeskuses oma uuenenud logo, sloganit ja visuaalset identiteeti, mis sündis koostöös loovagentuuriga La Ecwador.
Estiko Grupi tegevjuhi Kristo Seli sõnul on Estiko viimase kümne aastaga oluliselt kasvanud. „Estikosse on lisandunud mitmed uued valdkonnad, kasvanud on meeskonnad, lisandunud arendusi – see kõik tekitas vajaduse luua Estikole uus nägu, mis ühendab meid ühtseks tervikuks,“ sõnas Kristo Seli.
Estiko Grupi katusbränd ühendab edaspidi sarnastel väärtustel ja põhimõtetel toimivaid ettevõtteid, kes täna on grupis jagatud nelja tegevusvaldkonda – Estiko Tootmine (Estiko-Plastar), Estiko Kinnisvara (Tasku keskus, Kesklinna keskus, Plasku, Novapolis. Kagu-Eesti Innovatsioonikeskus Võrus jt), Estiko Energia (Estiko päikesepargid) ja Estiko Elamus (hotellid Lydia ja Dorpat, restoran Hõlm, Herb spa, Kammivabriku sündmuskeskus, jõelaev Pegasus, Greete motell jt).
Kristo Seli lisas, et tänavu 105. aastaseks saanud Estiko Grupi soov on parandada inimeste elukvaliteeti läbi Estiko enda teenuste ja toodete. Olgu selleks siis Hõlmas pakutav õhtusöök või kvaliteetne ja rohelise energia baasil toodetud toiduainepakend. Estiko visioon ehk siht on olla parema tuleviku loojad. „Me soosime koostööd, arengut ja uuendusmeelsust,“ lausus Kristo Seli.
Koostöös loovagentuuriga La Ecwador loodi Estiko Grupile ka ühtne visuaalne identiteet, mille üheks tunnuseks on voogav e-joon. „See sümboliseerib väga hästi Estiko Grupi kasvamist ja arengut, teadmiste ja kogemuste omandamist ja rakendamist. See on üks element, mille järgi tunneb edaspidi Estiko visuaalselt ära,“ sõnas Kristo Seli.
Estiko Grupi uus slogan „Saavutame üheskoos rohkem“ rõhutab grupi koostöövõimekust nii organisatsioonis sees kui koostööpartnerite ja külaliste vahel. „Koos tehes, teadmisi ja kogemusi pakkudes, sünnib koostöövõimekus, mis on Estiko Grupi edu eripära ja alus korraga,“ selgitas Kristo Seli ning rõhutas, et ühtne lähenemine laiendab ka Estiko siseseid karjäärivõimalusi.
La Ecwadori loovjuhi Taavi Lehari sõnul hakatakse selliste tööde puhul otsima esmalt mingit unikaalsust ja erisust. Estiko puhul oli see narratiiv juba olemas ning 105 aastaga on bränd juba tunnetusliku kuju võtnud, kuid nüüd oli vaja see olemus tabada, tasakaalustada ning vormistada.
„Meie jaoks oli äärmiselt oluline arvestada seda kogemust ja arengulugu, mis Estikol on ning lisada sinna see unikaalne iseloom, mida tunned nii Taskus, Lydias kui ka Estiko-Plastaris,“ lausus Lehari.
Vaata Estiko Grupi uut nägu siit!